Veel gestelde vragen



TUINMEUBELEN


-Hoeveel levertijd zit er op een tuinset
Wij streven er naar om de voorraad van de winkel en magazijn gelijk te houden met onze webshop.
Dit houdt in dat wij in de meeste gevallen op voorraad hebben wat in onze webshop aangeboden wordt en vaak nog meer.

-Hoe zit het met garantie op tuinmeubels?
Garantie op tuinmeubels verschilt per leverancier.
Wij als Coppens Warenhuis vinden een goede service belangrijk.

-Hoe weerbestendig zijn tuinmeubelen?
Dit verschilt per materiaal.
Je kunt wel stellen dat de meeste materialen goed geschikt zijn om het hele jaar buiten te blijven staan.
Bijvoorbeeld aluminium is een materiaal dat veel gebruikt wordt in tuinmeubelframes.
Aluminium roest niet en is daarom zeer geschikt.
Wicker is een kunststof draad die goed bestand is tegen weersinvloeden.
Het is echter wel raadzaam om deze tuinmeubels, meestal stoelen of loungesets, af te dekken met een goede ademde beschermhoes.
Hardhouten of teak tafels en/of stoelen worden grijs door weersinvloeden.
Als dit niet mooi is kan dit met een protector eenvoudig weer op kleur gebracht worden.
Het is welraadzaam om planten bakjes of dienbladen op tijd van plaats te verschuiven, dit om eventuele verkleuring niet op te laten vallen.
Dit is ook zo bij stonespray of polywood tafels.
Als u deze tafels toch wil beschermen onder een hoes dient er wel tuimte te zijn tussen de tafel en de hoes.

-Is het nodig een beschermhoes te gebruiken?
Een beschermhoes is niet altijd perse nodig, maar het is wel goed om uw tuinset tegen weersinvloeden en vuil te beschermen.
Het kost dan ook minder moeite om de set schoon te maken na enige tijd.
Let wel op dat bijvoorbeeld tafels, zeker houten tafels, goed moeten kunnen blijven ademen.
Er moet ruimte zijn tussen de tuintafel en hoes.
Dit kan door iets op tafel te zetten onder de hoes.

-wat voor onderhoud is er nodig voor mijn tuinset?
Dit verschilt per materiaal.
Bij de meeste producten hebben we een onderhoudvoorschrift op de site staan.
Bij het meest voorkomend onderhoud kun je een kijkje nemen bij de onderhoudsproducten op onze site. >>klik Hier<<
natuurlijke producten als groene zeep en schoonmaakazijn kunnen ook vaak al voldoende zijn.


CARNAVAL

-Krijg ik korting?
Er zijn 3 manieren om korting te krijgen.
*Groepen vanaf 10 personen krijgen groepskorting op kleding. Hiervoor kun je mailen.
*Bij tuinbroeken is er korting vanaf 20 stuks.
*Bij inschrijven voor de nieuwsbrief krijg je een aktiecode in het opgegeven mailadres. Deze korting kan ingevuld worden bij aankoop vanaf €50.00
Het is niet mogelijk om meerdere kortingen tegelijkertijd toe te passen.


-Kan er meer besteld worden?


-Wat is er op voorraad?
In principe loopt de winkelvoorraad gelijk met de webshop.
Het kan wel eens voorkomen dat iets verkocht is in de winkel wat op de webshop nog niet helemaal bijgewerkt is. Je krijgt hiervan dan zo spoedig mogelijk na je bestelling bericht.
Als er niet voldoende aantal in de webshop zit kan dit vaak nog bijbesteld worden.
Wij gaan dan na of dit mogelijk is op korte termijn.


-Kan er geruild worden in de winkel?
Webshopbestellingen kunnen niet geruild maar wel geretourneerd worden in de winkel.
Je kunt een bestelling terug brengen naar de winkel. Het aankoopbedrag wordt dan teruggestort op het iban-nummer dat je op het retourformulier invult.
Als je een ander artikel wil kopen kan dat natuurlijk.


-Kan ik artikelen terugsturen?


-Waarom moet ik verzendkosten betalen voor terugzenden?
Je bent zelf verantwoordelijk voor het terugzenden van artikelen. Verzendkosten zijn voor rekening van de consument.


-Krijg ik geld terug?
Als een artikel met post of in de winkel retour komt wordt dit nagekeken op gebruik en beschadigingen. Als het artikel in originele staat en ongebruikt is wordt het aankoopbedrag meteen terug gestort. Als het artikel beschadigd is kan dit op het aankoopbedrag in mindering gebracht worden. Verzendkosten zijn altijd voor rekening van consument.